منتدى أصعب حب
أهـلآ وسهــلآ بكم في منتدى أصعب حب

نتمنى لكم قضـاء وقت ممتــع في منتدانـا ..
منتدى أصعب حب
أهـلآ وسهــلآ بكم في منتدى أصعب حب

نتمنى لكم قضـاء وقت ممتــع في منتدانـا ..
منتدى أصعب حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةدليل المواقعأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مساطيل وبس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Pr!Nce$s

Pr!Nce$s

نكت مساطيل وبس Empty
مُساهمةموضوع: نكت مساطيل وبس   نكت مساطيل وبس I_icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 6:43 pm

واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

Smile Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه

Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy

واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بدا غبى ادينى بنص جنيه لانشون
تتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة

Smile Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!

Very Happy Smile Smile Very Happy Smile Smile Very Happy Smile Very Happy Smile

اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"

مرة واحد مسطول قابل واحد قاله الساعة كام قاله خمسة وخمسة فرد عليه المسطول وقاله ما تعرفشى تقول عشرة وخلاص

Very Happy Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك

Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينم

Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile
Admin
المـديـر العـــام
Admin

نكت مساطيل وبس Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مساطيل وبس   نكت مساطيل وبس I_icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 2:12 pm

لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولـ
نكــــــــت من جـــــــــــــــــــد تضحك

نكت مساطيل وبس 360-wonderful
وتقبـــــــــلي مرووووووري Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy
https://as3ab-7ob.ahlamontada.net

نكت مساطيل وبس
صفحة 1 من اصل 1